سفیداب روشور صادراتی حلما

سفید‌آب که در اصطلاح به آن روشور هم می‌گویند نوعی چربی حیوانی است که برای شستشوی بدن در حمام استفاده می‌شود

سفیداب روشور صادراتی حلما

سفید‌آب که در اصطلاح به آن روشور هم می‌گویند نوعی چربی حیوانی است که برای شستشوی بدن در حمام استفاده می‌شود

گروه بازرگانی و تولید حلما مرجع صادراتی سفیداب در ایران و تولید کننده انواع سفیداب روشور خالص و سنتی یزدی می باشد . شما می توانید خرید عمده خود را بصورت فله و بسته بندی با ارزان ترین قیمت تهیه کنید .
بهترین نوع سفیداب صادراتی را از ما بخواهید .09120545865

جالب است بدانید که در روی پوست ما، که خارجی ترین لایه ی پوست محسوب می شود، هزاران سلول زنده وجود دارد که مرتبا در حال رشد و تکثیر می باشند. همان طور که می دانید عمر این سلول ها همیشگی نبوده، وقتی سلول های سطح فوقانی پوست پیر می شوند، کارایی خود را از دست داده، می میرند.

سلول های مرده در سطح پوست قرار می گیرند. و سلول های جدید به جای آن ها شروع به کار می کنند. به تدریج روی پوست را لایه ای از این سلول های مرده می پوشاند. این لایه ی سلول های مرده، باعث کدر شدن و بی حال شدن پوست می شود و پوست شما بسیار خسته و بد رنگ به نظر می رسد.

سفیداب شترمرغ_حلما

اهمیت لایه برداری در این جا مشخص می شود. با استفاده از محصولات لایه بردار، این سلول های مرده از سطح پوست جدا شده و سلول های زنده در سطح پوست قرار می گیرند. این کار موجب شادابی، روشنی و حفظ سلامت پوست می شود. لایه برداری باعث طراوت و جوانی پوست شده باعث می شود پوست شما بسیار سالم و شاداب به نظر برسد.

یکی دیگر از فواید لایه برداری پوست، درمان بعضی از مشکلات پوستی نظیر کک و مک، زخم های قدیمی، جوش های سر سیاه و می باشد که با لایه برداری تا حد زیادی می توان این مشکلات پوستی را درمان کرد. سفیداب روشور شترمرغ حلما بخوبی این وظیفه را انجام می دهد .

سفیداب روشور صادراتی را از ما بخواهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی