سفیداب روشور صادراتی حلما

سفید‌آب که در اصطلاح به آن روشور هم می‌گویند نوعی چربی حیوانی است که برای شستشوی بدن در حمام استفاده می‌شود

سفیداب روشور صادراتی حلما

سفید‌آب که در اصطلاح به آن روشور هم می‌گویند نوعی چربی حیوانی است که برای شستشوی بدن در حمام استفاده می‌شود

گروه بازرگانی و تولید حلما مرجع صادراتی سفیداب در ایران و تولید کننده انواع سفیداب روشور خالص و سنتی یزدی می باشد . شما می توانید خرید عمده خود را بصورت فله و بسته بندی با ارزان ترین قیمت تهیه کنید .
بهترین نوع سفیداب صادراتی را از ما بخواهید .09120545865

به گفته‌ی بعضی از متخصصان بیماری‌های پوست و مو، نباید سفیداب را با کیسه‌های خشن و زبر بر روی پوست مالید، زیرا ممکن است باعث بروز بیماری تب مالت شود. اغلب مردم از کیسه حمام بخاطر همین نظرات ، استفاده نمی کنند. درحالی که این اشتباه را مرتکب می‌شوند و بین کیسه‌های حیوانی و کنفی طبیعی و کیسه های پارچه ای سنتی که معمولا از قدیم بوده است اشتباه می گیرند. مسلما استفاده از کیسه حمام پارچه ای سنتی و سفیداب روشور اصلی ، دارای جذابیت خاصی است و موجب شادابی پوست انسان می شود.

سفیداب روشور اصلی

البته بهترین راه استفاده کردن سفیداب برای کودکان که پوست حساس‌تری نسبت به افراد بزرگسال دارند؛ این است که مقداری سفیداب روشور ابتدا بر روی یک لیف نرم مالیده شود و بعد به آرامی لیف نرم را بر روی پوست نورچشمتان بمالید. جهت اطلاع از قیمت انواع سفیداب روشور اصلی با ما ارتباط بگیرید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۹/۱۱
  • ۵۵۵ نمایش
  • ... ...

سفیداب روشور اصلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی