سفیداب روشور صادراتی حلما

سفید‌آب که در اصطلاح به آن روشور هم می‌گویند نوعی چربی حیوانی است که برای شستشوی بدن در حمام استفاده می‌شود

سفیداب روشور صادراتی حلما

سفید‌آب که در اصطلاح به آن روشور هم می‌گویند نوعی چربی حیوانی است که برای شستشوی بدن در حمام استفاده می‌شود

گروه بازرگانی و تولید حلما مرجع صادراتی سفیداب در ایران و تولید کننده انواع سفیداب روشور خالص و سنتی یزدی می باشد . شما می توانید خرید عمده خود را بصورت فله و بسته بندی با ارزان ترین قیمت تهیه کنید .
بهترین نوع سفیداب صادراتی را از ما بخواهید .09120545865

۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

سفیداب سنتی حلما : به گفته‌ی اغلب طبیب‌های سنتی، سفیداب از مبتلا شدن افراد به سرطان‌های پوستی جلوگیری می‌کند. اشعه‌های خورشید بسیار زیان‌آور هستند و هنگامی‌که این اشعه‌ها به پوست ما برخورد می‌کنند باعث بروز انواع بیماری‌های پوستی از جمله سرطان پوست می‌شوند.

یکی از راه‌های جلوگیری از این بیماری‌ها ، استفاده کردن مداوم از سفیداب سنتی حلما است.

کسانی که به خاطر شغل خود مجبور هستند که تمام روز در معرض نور خورشید قرار بگیرند باید بعد از اتمام کارشان در هنگام استحمام از سفیداب سنتی حلما استفاده کنند تا تمام آسیب‌هایی که اشعه‌های خورشید به پوست ما وارد کرده درمان شوند.

همان‌طور که گفتیم سفیداب باعث ترمیم سلول‌های آسیب دیده می‌شود و در واقع سفیداب مانند ضد آفتاب عمل می‌کند.

جهت خرید سفیداب درجه یک سنتی با ما تماس بگیرید 

مرجع صادراتی سفیداب

  • ... ...

سفیداب روشور حلما : در آقایان معمولا بعد از هر بار اصلاح صورت، صورت شروع به جوش زدن می‌کند . جوش صورت باعث دردسر می‌شود.

بهترین راه برای جلوگیری از بروز جوش صورت این است که آقایان بعد از اصلاح صورت، مقداری سفیداب را با عرق بید مخلوط کنند و به صورت خود بمالند.

مخلوط این دو ماده باعث می‌شود تا پوست اصلاح شده دیگر بر اثر اصلاح، جوش نزند،

چون طبع سرد این ترکیب از بروز جوش جلوگیری می‌کند.

 

صادرات سفیداب حلما

  • ... ...

یکی دیگر از خواص سفیداب این است که این ماده باعث رفع جوش‌ها و لک‌های پوست می‌شود. درواقع سفیداب به عنوان لایه بردار صورت می‌باشد.

سفیداب باعث ضدعفونی شدن پوست بدن هم می‌شود. بیشتر کسانی که بدنشان مرتب جوش می‌زند پوست بیش از حد چربی دارند. به این افراد توصیه می‌کنیم که در هنگام استحمام به بدن‌شان مقداری سفیداب بزنند.

البته سعی کنید بیشتر به نقاطی از بدن‌تان سفیداب بزنید که بیشتر از نقاط دیگر بدن جوش می‌زنند.

خانم‌ها اگر می‌خواهند از شر جوش‌های صورت خود راحت شوند می‌توانند با بسته نگه داشتن چشمان‌شان به پوست صورت خود مقداری سفیداب بزنند.

سفیداب رو شور حلما ارگانیک لوده و هیچگونه ضرری برای بدن ندارد .بلکه مناسب و سازگار با پوست می باشد 

بازرگانی حلما

 

  • ... ...

سفیداب روشور حلما چگونه درست می شود ؟ سفیداب حلما نوع درجه یک سفیداب در ایران می باشد .

ترکیبات سفیداب از نوعی گل و نخاع حیوانات است. همان‌طور که در بالا گفتیم سفیداب، بهترین بدن شوی و نرم کننده‌ی پوست است و باعث کنترل تعریق بدن نیز می‌شود.

کسانی که از تعریق زیاد رنج می‌برند می‌توانند در هر بار استحمام مقداری سفیداب به نقاطی از بدنشان که بیشتر دچار تعریق می‌شود بمالند و با دست ماساژ دهند.

مطمئن باشید که در همان مرتبه‌ی اول شاهد بهبودی چشم‌گیری می‌شوید. سفیداب بعد از مالیده شدن بر روی پوست باعث بهبودی سلول‌ها و جوان‌تر شدن پوست می‌شود.

با جوان شدن پوست بدن، پوست دیگر مانند گذشته دچار تعریق نمی‌شود. در واقع سفیداب باعث شادابی و طراوت پوست تمام نقاط بدن می‌شود.

 سفیداب حلما

  • ... ...

سفیداب یا روشور چیست ؟ متاسفانه سفیداب تا به امروز هیچ گونه پیشرفتی در ظاهر نداشته است و مانند گذشته به همان شیوه فروخته می‌شود و هیچ گونه تغییری در ظاهر نداشته است.

این ماده هنوز مانند گذشته سفید و گرد است و هیچ گونه بسته‌بندی شکیلی ندارد و به صورت فله توسط عطار‌ها فروخته می‌شود و بدتر این که مردم دیگر مانند گذشته از سفیداب استفاده نمی‌کنند و در دست فراموشی است.

اگر مردم بیشتر در مورد این ماده تحقیق کنند بیشتر به خواص سفیداب، این ماده گران‌ بها پی می‌برند.

سفیداب خالص را ، با ارزانترین قیمت از ما بخواهید 09120545865

حلما-صادرات سفیداب

 

 

  • ... ...

خواص سفیداب روشور اصلی حلما : به گفته‌ی محققان، سفیداب در ایران و در دوره‌ی اسلام توسط عطار‌ها ساخته می‌شده است.

نام دیگر سفیداب «روشور» است. البته در آن دوران زنان از سفیداب برای آرایش کردن و به خصوص سفید جلوه دادن پوستشان استفاده می‌کرده‌اند.

در واقع مانند کرم پودر‌های امروزی عمل می‌کرده‌اند و هیچ گونه عوارض و بیماری پوستی در پی نداشته‌اند.

سفیداب به اصطلاح امروزی‌ها خوراک پوست است و باعث جوان‌تر شدن پوست می‌شود.

سفیداب بهترین بدن شویی است که تاکنون اختراع شده است. کسانی که پوستشان به صابون‌ها و بدن‌شوی‌های شیمیایی حساسیت نشان می‌دهد می‌توانند سفیداب را جایگزین کنند.

البته ما به شما توصیه می‌کنیم تا همیشه از سفیداب برای تمیز کردن بدن خود استفاده کنید، زیرا هیچ شوینده‌ای نمی‌تواند با سفیداب رقابت کند و مانند سفیداب پوستتان را تمیز و زیبا کند.

 سفیداب حلما

 

 

  • ... ...

سفیداب درجه یک حلما ، بهترین لایه‌بردار طبیعی است که می‌تواند جایگزین خوبی برای انواع ماسک‌های لایه‌بردار باشد. سفیداب با پاک کردن سلول‌های مرده باعث می‌شود تا به قول معروف پوست‌مان نفس راحت بکشد.

در طول روز میلیون‌ها سلول بر اثر فعالیت می‌میرند و باید از روی پوست بدن پاک شوند.

بهترین راه این است که هنگام استحمام مقداری سفیداب بر روی پوست‌مان بمالیم تا سلول‌های جدید بتوانند رشد کنند و باعث زیبایی پوست شوند.

شما می توانید سفیداب صادراتی حلما را با بهترین قیمت بصورت عمده خریداری نمایید.

 سفیداب حلما

 

  • ... ...

 سفیداب روشور : سرخابسفیداب به چه معنی است ؟

از قدیم و در طب سنتی سفیداب روشور ، مختص به استفاده در حمام نبوده لذا در سبد بزک یا صندوقچه آرایشی خانواده ی ایرانی به عنوان یک ماده پرکاربرد قرار داشته است . سفیداب روشور به همراه با سرخاب ، سرمه، حنا، وسمه، زرک ، سدر و غالیه مورد مصرف‌ آرایشی قرار داشته است واژه سرخاب-سفیداب هنوز هم بین زنان ایرانی رواج دارد . این واژه از لحاظ لغوی، به معنی آرایش کردن بانوان به کار می‌رود.

  • ... ...

سفیداب روشور بهترین لایه بردار طبیعی است .

 سفیداب حلما بهترین نوع از سفیداب موجود در ایران است .

بی شک اگر با خواص سفیداب روشور بیشتر آشنا شویم میزان استفاده آن برای حمام افزایش می‌یابد . چرا که لایه بردار طبیعی است و استفاده از ان آسان . این ارگانیک بودن ، با بدن سازگار است و لایه های مرده پوست بدون آسیب زدن به لایه بیرونی پوست جدا می شوند . لایه برداری موجب شادابی و روشنی پوست می شود .

helma sefidab​​​​​​​

 

  • ... ...

سفیداب روشور اصلی دارای چه مشخصه هایی است ؟ چگونه م یتوانم سفیداب روشور حلما را بخرم؟

سفیداب روشور دارای انواع مختلفی است  اما روش تولید از دیرباز به یک صورت بوده است . فرق انواع آن در کیفیت تولید و مواد اولیه آن است .

سفیداب روشور اصلی یا سفیداب حلما دارای ویژگی های زیر است : 

تازگی 

چربی حیوانی درجه یک مناسب

گل مل با ترکیب بسیار عالی 

نرمی در عین حال سفتی

یکدست بودن 

د ردو رقم رنگ سفید و بژ بودن که مربوط به نوع خاکمی شود 

عطر و بوی بسیار خوب

درشت و سالم 

برای خرید عمده سفیداب روشور اصلی فله یا بسته بندی ، با ما تماس بگیرید.

 

 

  • ... ...